Powered By Blogger

joi, 18 iunie 2020

Noul Lenor Detergent

Am descoperit de curand in urma unei campanii de testare, noul detergent capsule de la Lenor. Balsamul il foloseam si inainte, insa combinate fac perechea perfecta pentru ingrijirea hainelor, oferindu-le un miros irezistibil ce dureaza, dar si o curatare profunda. 
Balsamul si detergentul vine in 2 variante:
  • Spring Awakening
  • Gold Orchid

Lasa-te invaluit/a de parfumul florilor de primavara cu note de patchouli natural si cedru alb! Cu Lenor parfumul si prospetimea dureaza de 4 ori mai mult. Balsamul Lenor Spring Awakening este conceput sa protejeze tesaturile inca din prima zi, tehnologia Anti-Age3 prevenind semnele imbatranirii tesaturilor – pierderea culorii, a formei si scamosarea. Hainele tale emana un val de prospetime pe tot parcursul zilei, chiar pana la 12 ore de purtare! Detergentul capsule Lenor Allin1 PODS Spring Awakening a fost creat pentru a lucra in armonie perfecta cu balsamul Lenor! Cu o nota seducatoare de flori de primavara, capsulele de detergent Lenor curata in profunzime si ofera prospetime de lunga durata.
Perechea Lenor detergent Allin1 PODS Gold Orchid si balsamul Lenor Gold Orchid iti va oferi o experienta revitalizanta si insmiresmata, oferita de parfumul elegant Gold Orchid, cu note seducatoare de vanilie pretioasa.
Eu mi-am gasit preferatul in Lenor Gold Orchid si va face parte din noua mea rutina de spalare a hainelor. Recomand cu drag aceste minunate produse💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu