Powered By Blogger

luni, 30 iulie 2012

Nu scapam de Base

  Rezultatele referendumului se pare ca duc tot la victoriile lui Base! Sigur rade acum: v-am facut-o si de data asta fraierilor!
 Se pare ca romanii nu s-au trezit din somnul adanc, de fapt doar romanii care nu s-au prezentat la vot! Aveau un as in maneca dar se pare ca nu au dorit sa-l foloseasca! Se complac in situatia asta pe care o traieste Romania de 8 ani incoace:(
   Va avea loc acum un alt sir de intemperii intre mai marii poporului, care iar vor face circ pe la TV. Cu ce am gresit oare ca m-am nascut in aceasta frumoasa tara? De ce sunt eu nevoita sa suport toate aberatiile acestor asa zisi conducatori ai poporului? Doar o minune dumnezeiasca ne mai poate salva. Ii dau dreptate lui Ion Iliescu care a declarat "Singura concluzie, singura poziţie onorabilă din partea lui Traian Băsescu ar fi să plece, să-şi dea demisia. (...) Domnul Băsescu trebuie să n-aibă curaj să mai scoată nasul în lume, cum se spune! Dacă s-ar întoarce, să stea închis în Cotroceni şi să aştepte verdictul cetăţenilor, să respecte Parlamentul. Dar eu cred că moralmente, domnul Băsescu n-are nicio autoritate să se mai întoarcă, el a fost rejectat de o majoritate zdrobitoare a românilor, n-are ce să mai caute la Cotroceni",  punctând că devine "imposibilă" o coabitare a lui Băsescu cu USL.
 Deci ramane de vazut ce se va intampla in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu